Jump to content

Home

dutch clan


Antakah

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed?

 

Het is belangrijk dat je een schone site hebt ;) maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent.

Link to comment
Share on other sites

maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Antakah

maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden

 

is niet meer nodig werk nu met dreamweaver in plaat van frontpage

Link to comment
Share on other sites

We moeten even die thread in het andere deel van het forum opduikelen (diegene waar iedereen zich voorstelt), om te kijken wat de nederlanders zijn. Dan kunnen we iedereen een berichtje sturen, wat op deze plaats in het forum komt volgens mij niemand.

 

P.S. Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom, het hangt van mijn vrienden af.

 

P.P.S. Hoe groot willen jullie zijn (niet te groot als het aan mij ligt) en op welk platform willen jullie spelen (PC voor mij en mijn vrienden)?

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Alegis Gensan

StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed?

 

Het is belangrijk dat je een schone site hebt ;) maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent.

 

doe jij ook mee?

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by jasperw

Ik ben wel geïntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen).

 

Ik ben dus een van die vrienden van jasperw. ik wil wel meedoen. Heeft ons nietige volkje ook wat inbreng in intergalactische oorlogvoering.

Link to comment
Share on other sites

Originally posted by jasperw

Ik ben wel geïntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen).

oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc
Link to comment
Share on other sites

Originally posted by Antakah

oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc

 

Ik heb het liever ook niet te groot, maar aan hoeveel dacht jij? De partijen zijn maximaal 16 spelers groot, is dat een goed aantal?

 

De laatste vriend waar ik het over heb wil ook wel mee doen (daar horen we binnenkort wel nog wat van, hij heeft hier nog niet registered).

 

Moeten we ons ergens aanmelden of zo? En kunnen zij op één of andere manier helpen met iets? (Ik heb helaas geen uitgebreide ervaring met clans...)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...