Joner Posted September 23, 2002 Posted September 23, 2002 Hi. Can anyone tell me where I can find a list of all the level names of JK2 so I can load different levels with the console?
teleguy Posted September 23, 2002 Posted September 23, 2002 kejim_post kejim_base artus_mine artus_detention artus_topside valley yavin_temple yavin_trial ns_streets ns_hideout ns_starpad bespin_undercity bespin_streets bespin_platform cairn_bay cairn_assembly cairn_reactor cairn_dock1 doom_comm doom_detention doom_shields yavin_swamp yavin_canyon yavin_courtyard yavin_final pit
James Brophy Posted September 23, 2002 Posted September 23, 2002 yep well thats all of them execpt multiplayer maps!
Datheus Posted September 23, 2002 Posted September 23, 2002 /duel_bespin.bsp /duel_hangar.bsp /duel_temple.bsp /duel_training.bsp /artus_detention.bsp /artus_mine.bsp /artus_topside.bsp /bespin_platform.bsp /bespin_streets.bsp /bespin_undercity.bsp /cairn_assembly.bsp /cairn_bay.bsp /cairn_dock1.bsp /cairn_reactor.bsp /ctf_bespin.bsp /ctf_imperial.bsp /ctf_ns_streets.bsp /ctf_yavin.bsp /doom_comm.bsp /doom_detention.bsp /doom_shields.bsp /duel_bay.bsp /duel_carbon.bsp /duel_jedi.bsp /duel_pit.bsp /ffa_bespin.bsp /ffa_deathstar.bsp /ffa_imperial.bsp /ffa_ns_hideout.bsp /ffa_ns_streets.bsp /ffa_raven.bsp /ffa_yavin.bsp /kejim_base.bsp /kejim_post.bsp /ns_hideout.bsp /ns_starpad.bsp /ns_streets.bsp /pit.bsp /valley.bsp /yavin_canyon.bsp /yavin_courtyard.bsp /yavin_final.bsp /yavin_swamp.bsp /yavin_temple.bsp /yavin_trial.bsp I think that's all of them, you don't need to include the .bsp extention when loading a map from the console
JEDI OUTCAST Posted September 23, 2002 Posted September 23, 2002 kejim_post kejim_base artus_mine artus_detention artus_topside valley yavin_temple yavin_trial ns_streets ns_hideout ns_starpad bespin_undercity bespin_streets bespin_platform cairn_bay cairn_assembly cairn_reactor cairn_dock1 doom_comm doom_detention doom_shields yavin_swamp yavin_canyon yavin_courtyard yavin_final pit ctf_bespin ctf_imperial ctf_ns_streets ctf_yavin duel_bay duel_jedi duel_pit duel_carbon ffa_bespin ffa_deathstar ffa_imperial ffa_ns_hideout ffa_ns_streets ffa_raven ffa_yavin
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.