Jump to content

Home

Looking for a Europe based clan ( preferebly Dutch )


maartenl

Recommended Posts

Hi im looking for a clan quite a while now and haven't found one yet that I THINK I like.

 

What I'm looking for is a clan without too much rules too spoil the fun. and I hate members being "better" in rank then someone else and saluting and stuff.

 

Just a clan where the base rule is having fun and respect to one another. Some humor couldn't hurt. :p

 

I'm 19 years old watch allot of movies go to school and pratice some sports. ( mainly tennis ) but my main hobby is of cource too play JKII :) I try to be online almost everyday.

 

my nickname is Djinn ( no it's not from the movie series Wishmaster) . Maybe its Your clan that I seek.

 

see ya all, and have Fun.

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij jat je mijn RPG naam net :D.... mij RPG naam is namelijk: Corzip Dinn :D toevallig... maar je wilt een clan alleen maar voor JKII of niet?? hmmmm..... heb je http://www.starwars.pagina.nl al eens bekeken.. daar staat heel veel spul op... vaak ook clubs en clans....... voor de rest zou ik het niet weten :)

 

Ik hoop dat ik je heb geholpen :D

 

-Wraith 8-

Link to comment
Share on other sites

heh er is ook overal een pagina.nl van :)

 

Daar staan wel wat leuke dingen ja thx. Maar een clan voor JediknightII Outcast, volgens mij niet. Kan aan mij liggen hoor.

 

in iedergeval bedankt.

see ya

 

P.S ( gebruik de naam Djinn al 5 jaar ;) )

Link to comment
Share on other sites

Je moest eens weten hoeveel pagina.nl er zijn :D

Nou ik weet haast wel zeker dat er ergens wel een Nederlander een clan opricht of zo... maar ik weet voor de rest niet waar ik zou moeten beginnen met kijken.... Je ken ook zelf beginnen met een clan :D. ik denk dat ik wel een Nederlander weet die heel misschien wel mee wil doen... hij zit ook op de Lucas Forums. Naam: Young David...en anders probeer je Paragon Leon eens.. das ook een Nederlander die ook graag spellen online speelt.... ikzelf zou het graag proberen... maar mijn Comp kan JKII niet aan.

 

Er zijn denk ik in totaal maar een stuk of 10 of 12 Nederlanders op de Lucas forums......

 

Oh en die RPG naam van mij heb ik afgelopen septmeber verzonnen toen ik mee deed met een RPG met Jedi erin.....

 

nou ja... laters...

 

______________________

wraith.jpg

 

"You know, if I had even the tiniest control over the Force,

What I,d do with it? I,d scratch that little spot in the center

of my back I can never reach."

-Garik Loran-

X-wing book nr. 5. Wraith Squadron

 

Rogue Squadron.net

Give in to the insanity. It is unreasonable, but it is your destiny!

Link to comment
Share on other sites

Nou als je wil kan ik wel een Site voor je maken hoor... ben er wel redelijk goed in....(vind ik zelf:D)

Wraith Squadron dit is mijn site die ik heb gemaakt.

het gastenboek kan ik makkelijk voor je opzetten... en dat is dan eigenlijk een soort forum :D... ja ... of je mot naar Ezboard toe gaan... maar ik vind zulke forums so onoverzichtelijk.....

 

maar ja..... je mot maar zien...

Link to comment
Share on other sites

mwahahahahaha. 2 stormtroopers taking a piss. :)

 

site is ok. Maar als ik een clan ga beginnen maak ik eerst een eigen idee van een site en daarna vraag ik at je ervan vind :)

 

ik ga gelijk beginnen ik denk dat ik het belangrijker vind eerst een site te hebben dan eerst een clan hehehehe

Link to comment
Share on other sites

hoi, 'k ben ook op zoek naar een jediknight clan, niet perse nl maar aangezien ik wel graag een minder formele clan heb is het mischien wel leuk om een nieuwe te starten met z'n allen.

 

mijn online naam is trouwens darth rincewind en meestal speel ik een rodian :greedo:

Link to comment
Share on other sites

Guest Lord Chief

LSF is een international league maar er is een sterke aanwezigheid van nederlanders.

 

We hebben amerikaanse, australische en europese leden en een ameriikaanse en australische dedicated server (europese komt binnenkort).

 

check maar eens hier: http://www.starfighters.com/lsf

 

Heb je vragen dan zal ik die graag beantwoorden: jhoeboer@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...