Antakah Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 are there some dude's from holland that are interest in making a clan (PC). I don't have a name yet, or a site. i'm just looking if there is interest in mak this section is not in use anymore go see http://www.lucasforums.com/showthread.php?s=&threadid=128751 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Ok, ik ben Nederlands, (<- bewijs) dus ik wil wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 12, 2004 Author Share Posted May 12, 2004 oké beter nu nog wat meer mensen kunnen we kijken hoeveel belang stelling er voor is weet jij mischien ook een goede naam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Outer Rim Garrison? Tenslotte is Nederland voor de amerikanen een soort 'Outer Rim.' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 12, 2004 Author Share Posted May 12, 2004 mij best, nu nog wat meer members en een site en een beetje op forum's promoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
boranchistanger Posted May 12, 2004 Share Posted May 12, 2004 Best of luck. (WHat the heck are they saying? Better load up ALtavista) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 (WHat the heck are they saying? Better load up ALtavista) LOL! Ik zal zien of ik mijn broer ook kan overhalen... Hmmmm... Lucasforums doet een beetje raar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 13, 2004 Author Share Posted May 13, 2004 is goed ik kijk als ik een klasgenoot kan overhallen want hij zit te twijfelen welke hij moet nemen voor de PS2 of PC en BTW ken jij goeie site's maken ikke een beetje gewoon standaard frontpage kijk maar eens http://www.finalfantasy-vii.tk maar das niet echt geweldig voor een clan site Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alegis Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed? Het is belangrijk dat je een schone site hebt maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tFighterPilot Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 That sounds like that rodian language Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 16, 2004 Share Posted May 16, 2004 When you pronounce it the american way it might, but normally it doesn't, really. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 16, 2004 Author Share Posted May 16, 2004 ik heb al een layout voor de site gemaakt http://www.orgclan.nl.tt moet nog wel alle info er op zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
tFighterPilot Posted May 16, 2004 Share Posted May 16, 2004 Originally posted by Doomgiver When you pronounce it the american way it might, but normally it doesn't, really. 1. I'm not american 2. I heard german before, a lot of time, it sounds funny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 16, 2004 Author Share Posted May 16, 2004 Originally posted by tFighterPilot 2. I heard german before, a lot of time, it sounds funny uhem we are from Holland (Netherlands), our language is call Dutch in Englisch so it not german ps: die link duurt veel te lang probeer deze maar http://home.zonnet.nl/she_devil/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 17, 2004 Share Posted May 17, 2004 Dus zo gaat onze clansite er uit zien? Best wel cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 17, 2004 Author Share Posted May 17, 2004 maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 17, 2004 Author Share Posted May 17, 2004 Originally posted by Antakah maar zoek nog een script dat de site in het midden van het beeld blijft dus net zo als swbattlefront.net want als je hem nu bezoekt met een reselutie hooger dan 800x600 ziet het er niet echt mooi uit maar ik kijk nog als ik die script kan vinden is niet meer nodig werk nu met dreamweaver in plaat van frontpage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountainforest Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Ik ben wel geïntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountainforest Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 We moeten even die thread in het andere deel van het forum opduikelen (diegene waar iedereen zich voorstelt), om te kijken wat de nederlanders zijn. Dan kunnen we iedereen een berichtje sturen, wat op deze plaats in het forum komt volgens mij niemand. P.S. Ik weet nog steeds niet zeker of ik kom, het hangt van mijn vrienden af. P.P.S. Hoe groot willen jullie zijn (niet te groot als het aan mij ligt) en op welk platform willen jullie spelen (PC voor mij en mijn vrienden)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountainforest Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Originally posted by Alegis Gensan StormH,Jed: Since this recruitement is for dutch speaking persons only, is speaking dutch (in this topic only) allowed? Het is belangrijk dat je een schone site hebt maak iets nieuws of kijk op freesitetemplates.com als je radeloos bent. doe jij ook mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alegis Posted May 20, 2004 Share Posted May 20, 2004 Nope ik gaan niet aan die clan meedoen, khem daar geen goesting in wrs gaat diegene waar ik in zat voor ja daarnaar switchen (is nu bf:v) script dat alles int midden blijft-> <center> </center> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan L Posted May 21, 2004 Share Posted May 21, 2004 Originally posted by jasperw Ik ben wel geïntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen). Ik ben dus een van die vrienden van jasperw. ik wil wel meedoen. Heeft ons nietige volkje ook wat inbreng in intergalactische oorlogvoering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antakah Posted May 21, 2004 Author Share Posted May 21, 2004 Originally posted by jasperw Ik ben wel geïntereseerd, en ik heb nog twee vrienden die het spel ook kopen. We willen in ieder geval samen spelen, dus mogelijkerwijs hebben jullie er 3 leden bij (ik moet nog overleggen). oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mountainforest Posted May 21, 2004 Share Posted May 21, 2004 Originally posted by Antakah oké beter ik ben nu nog druk bezig met een site en een forum (php) en heb wat op insidegamer gezet hier de link http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=16221 ik wou ook niet te groot anders leer je elkaar niet echt goed kennen en koop hem zelf ook voor de pc Ik heb het liever ook niet te groot, maar aan hoeveel dacht jij? De partijen zijn maximaal 16 spelers groot, is dat een goed aantal? De laatste vriend waar ik het over heb wil ook wel mee doen (daar horen we binnenkort wel nog wat van, hij heeft hier nog niet registered). Moeten we ons ergens aanmelden of zo? En kunnen zij op één of andere manier helpen met iets? (Ik heb helaas geen uitgebreide ervaring met clans...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doomie Posted May 21, 2004 Share Posted May 21, 2004 Zeg, eh mensen... Misschien ga ik bij Hire on Demand horen... die zien er ook goed uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.