Guardian Omega Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 To those who haven't reached 1000 yet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Spy Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 My custom title is going to be just 'Spy' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phizzle Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Smoking Ewok or High Ewok or Cigar Ewok or Orange Panda Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorganfloss Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 I wanna make mine say: Banned! or: Sith Mandalorian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ibballin Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 i think ill switch up on my title as often as i can rememeber. thats if i do get 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPY_jmr1 Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Super Mod. Administrator. btw, jedi spy, I dout you will still be here by then... claiming that 100 posts in a day is a GOOD thing is NOT. ask anyone... beside's why have you not yet learned that that name belongs to ME:rolleyes: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selaris Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Originally posted by SPY_jmr1 Super Mod. Administrator. btw, jedi spy, I dout you will still be here by then... claiming that 100 posts in a day is a GOOD thing is NOT. ask anyone... beside's why have you not yet learned that that name belongs to ME:rolleyes: Ewww...that name is just wrong. As for custom title's, I can think of a few, but I think mine would have to be: -_- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth-Nasty Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 I wish i had put some thought into it cant think of anything:( __________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JEDI OUTCAST Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 mine is still going to be the same Jedi Outcast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kstar__2 Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 maybe |^|0|)3|2/\T0|2, if it fits or else mr. baz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darklighter Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 This may not apply, but I was thinking of changing mine to Hitman...hehe:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
JEDI OUTCAST Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 that is a nice name. hitman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
obi Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Originally posted by SPY_jmr1 Super Mod. Administrator. SPY: He said your future titles, not obi-wan13's future titles........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darklighter Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Originally posted by obi-wan13 SPY: He said your future titles, not obi-wan13's future titles........ HAHAHA:lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackDove Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Mine stays on forever... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kstar__2 Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Originally posted by =SSC=Kal-El Mine stays on forever... ......becouse it aplies so good with you? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sivy Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 this is what i've come up with so far, Dances in underwear The two Silent Assassin yeah so i staying with jedi master til i think of something better, besides i think it suits my personality Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyth'emos Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 I Mordo Ohtar. Unless I come up with somthing better. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kstar__2 Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 Originally posted by Kyth'emos I Mordo Ohtar. Unless I come up with somthing better. what does it mean? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Gnarly Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 mine will say "The One the only....." but for now its in my sig __________________ can you spot the not? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 I'm never going to get there so I have along time to think of one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob Gnarly Posted September 15, 2002 Share Posted September 15, 2002 AHHHH sam you stole my OLDDDDD avatar.....i once was called Dark_Warlock on lucas fourms and had that as my avatar .. *shakes fist* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi_Monk Posted September 16, 2002 Share Posted September 16, 2002 Hm... this just popped into my head "The Enlightened One"... The Enlightened Jedi Monk; fits well! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clemme w/Stick Posted September 16, 2002 Share Posted September 16, 2002 I think mine would be "Internatinal Man Of Mystery" [sp?] ! Well, that would be k00....wouldnt it?? But it could change!! -Clemme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pad Posted September 16, 2002 Share Posted September 16, 2002 im almost there, so i need to think of something. maybe ill find something good in the book im readin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.